Når indholdet bliver kernen i forretningen – Salattøsen fortæller

Mette Løvbom - Salattøsen

“If you want to get rich, find your niche” Sådan lyder det ofte i amerikanske content marketing-kredse. Men det mantra holder også i Danmark. Når der er efterspørgsel og indhold nok på området altså. Et område, der bestemt IKKE savner indhold, er madopskrifter. Det bugner med opskrifter fra fødevareproducenter, dagligvarebutikker, netbutikker og et hav af […]

4 ting Schøtministeriet kan lære dig om content marketing

Michael Schøt

Kender du Schøtministeriet på Facebook? Den danske stand-up-komiker Michael Schøt parodierer hver uge statsministerens nytårstale og kommenterer på politiske temaer i et meget direkte sprog. Et meget populært modsvar til politikerleden, men faktisk også et skoleeksempel på content marketing. Derfor er Schøtministeriet med som case i 3. udgave af Content Marketing Bogen. Her og nu […]

Opskriften på en marketing business case: Tilsæt gode historier, humor og et fadølsanker på LinkedIn

Marketing business case

Godt indhold er en vigtig ingrediens, når du skal brygge en marketing business case. Sådan en er ofte nødvendig for at få lov til at investere i nye marketing tiltag – såsom content marketing. Her kan du læse om, hvordan konsulenthuset messbar har positioneret sig ved at målrette indhold til specifikke målgrupper med en trykt […]