3 skarpe content marketing startups du skal kende

3 content marketing startups

Glem forestillingen om at startups opfinder et produkt i en garage. En ny forretningsmodel for iværksætteri vinder frem. Den er baseret på regelmæssigt indhold, fokus på et bestemt område og evnen til at gå i dialog med målgruppen og skabe efterspørgsel. Tilgangen hedder Content Inc. og en ny dansk bog med samme navn er netop […]

Derfor har du brug for en kernefortælling

Kernefortælling

God content marketing tager afsæt i din virksomheds kernefortælling. Men hvor skal du starte, hvis dine succeskriterier i marketingjobbet hedder ”bidrag til højest mulig indtjening”? Og hvorfor er det så vigtigt at få beskrevet, hvilken værdi du og dine kolleger skaber? Få indsigt i arbejdet med at italesætte formål, mening, tyngdepunkt og kerneværdier hos virksomheder […]

Derfor har timingen til content marketing aldrig været bedre end nu

God timing til content marketing

Er du enten godt i gang med eller ved at planlægge din content marketing-indsats? Glimrende, for meget tyder på, at andre discipliner end content marketing får det svært fremover. Privatlivssikkerhed, cookieindstillinger, EU’s kamp mod techgiganterne er alt sammen med til at gøre vilkårene dårligere for databaseret marketing – og dermed bedre for content marketing. Få […]

Bliv thought leader – En guide til at arbejde med videndeling

Marcus Sheridan - thought leader i swimmingpools og content marketing

Hvordan forsvarer du dig mod, at prisen bliver det afgørende parameter, når dine kunder skal træffe købsbeslutningen? Det kan du gøre ved at etablere dig som thought leader på dit felt. Du fremstår som fageksperten, kan svare på kundernes spørgsmål og deler viden. Du taler ikke kun om dig selv, men viser overskud og opbygger […]

5 kneb til at indsamle kollegernes specialistviden

Specialistviden

En af de allerbedste kilder til gode historier, er dine kolleger. Det kan være sælgeren, der er i daglig kontakt med kunderne, teknikeren med alle indsigterne om udfordringerne i markedet eller kundeservicemedarbejderen, der er den første der hører, når noget ikke virker. Men hvordan får du indsamlet deres viden og omsat den til nye indholdsideer? […]