Owned media. Din guide til cookiefri marketing

Owned media

Fylder owned media nok i dit marketing mix? Det vil være et godt tidspunkt at justere, for med de nyeste cookie-anbefalinger bliver det sværere at lave målrettet marketing via betalte kanaler. Her får du et overblik over, hvilke begrænsninger anbefalingerne fører med sig OG et bud på, hvordan du på god, gammeldaws content marketing-manér kan […]

6 nyttige content marketing værktøjer

Content marketing værktøjer

Hvordan ser kassen med content marketing værktøjer ud i 2020? Den er sandsynligvis fyldt med nyttige online tools, der hjælper med at planlægge, distribuere og måle effekten af din content marketing indsats. Jeg har afprøvet og samlet en række content marketing værktøjer, der gør dit arbejde mere effektivt og som er i en overskuelig prisklasse.

10’ernes største marketingbobler [INFOGRAFIK]

marketingbobbel-w300

Sidste blogindlæg i dette årti. Det vil være nærliggende at sætte det lange lys på og sætte content marketings udvikling i tyverne i spotlight. Men jeg har ingen spåkugle, og der er mange andre, der kan komme med profetier om kunstig intelligens, voice search og Facebook’s aflivning af organisk reach, der altid er lige på […]

5 tal dit digitale bureau aldrig fortæller dig om

Digitalt bureau

Vi skal have noget mere trafik. Øge den digitale tilstedeværelse. Fylde noget mere i toppen af tragten. Den type udsagn har du måske hørt dit digitale bureau fortælle om. Hvad de ikke fortæller er, at mange kendte former for betalt annoncering på digitale kanaler har det svært. Så her får du 5 tal, dit bureau […]