Opskriften på en marketing business case: Tilsæt gode historier, humor og et fadølsanker på LinkedIn

Marketing business case

Godt indhold er en vigtig ingrediens, når du skal brygge en marketing business case. Sådan en er ofte nødvendig for at få lov til at investere i nye marketing tiltag – såsom content marketing. Her kan du læse om, hvordan konsulenthuset messbar har positioneret sig ved at målrette indhold til specifikke målgrupper med en trykt […]

Owned media. Din guide til cookiefri marketing

Owned media

Fylder owned media nok i dit marketing mix? Det vil være et godt tidspunkt at justere, for med de nyeste cookie-anbefalinger bliver det sværere at lave målrettet marketing via betalte kanaler. Her får du et overblik over, hvilke begrænsninger anbefalingerne fører med sig OG et bud på, hvordan du på god, gammeldaws content marketing-manér kan […]

6 nyttige content marketing værktøjer

Content marketing værktøjer

Hvordan ser kassen med content marketing værktøjer ud i 2020? Den er sandsynligvis fyldt med nyttige online tools, der hjælper med at planlægge, distribuere og måle effekten af din content marketing indsats. Jeg har afprøvet og samlet en række content marketing værktøjer, der gør dit arbejde mere effektivt og som er i en overskuelig prisklasse.

10’ernes største marketingbobler [INFOGRAFIK]

marketingbobbel-w300

Sidste blogindlæg i dette årti. Det vil være nærliggende at sætte det lange lys på og sætte content marketings udvikling i tyverne i spotlight. Men jeg har ingen spåkugle, og der er mange andre, der kan komme med profetier om kunstig intelligens, voice search og Facebook’s aflivning af organisk reach, der altid er lige på […]