Content Marketing Bogen

Content Marketing Bogen er nu klar i 3. version

Læs mere om bogen og hent et gratis kapitel her.    


Content Marketing Bogen
Content Marketing Bogen, der har Joakim Ditlev som medforfatter, giver dig en grundig introduktion til content marketing på dansk og med danske cases. De tidligere versioner af Content Marketing Bogen er solgt i over 3000 eksemplarer, og den er en fast del af pensum på marketinguddannelser landet over. Området udvikler sig hurtigt og tredje udgave, som blev udgivet 1. september 2020, indeholder:

  • opdaterede teoriafsnit,
  • et helt nyt kapitel,
  • fire nye, danske cases,
  • friske data på medieudviklingen,

Content Marketing Bogen klæder dig på til at øge efterspørgslen gennem nyttigt og målrettet indhold. Den er skrevet til dig, der vil arbejde professionelt med marketing eller kommunikation, og som tænker:

»Vi må kunne gøre opmærksom på os selv på en mere effektiv måde uden at forstyrre vores kunder.«

Du kan læse mere på Content Marketing Bogens eget website.

Gratis kapitel af Content Marketing Bogen

Hent en gratis smagsprøve med forord af Andrew Davis. Når du tilmelder dig nyhedsbrevet, modtager du de første 15 sider af Content Marketing Bogen. Kvit og frit!.