Content Marketing Bogen

Content Marketing Bogen er genudgivet i ny version

Læs mere om bogen og hent et gratis kapitel her.    

Content Marketing Bogen, der har Joakim Ditlev som medforfatter, giver dig en grundig introduktion til content marketing på dansk og med danske cases. Bogen er læst af over 3000 og er en fast del af pensum på marketinguddannelser landet over. Den seneste udgave fra 2017 indeholder tre nye kapitler og to friske cases.


Content Marketing Bogen
Denne første danske bog om content marketing klæder dig på til at øge efterspørgslen gennem nyttigt og målrettet indhold. Den er skrevet til dig, der arbejder professionelt med marketing eller kommunikation, og som tænker:

»Vi må kunne gøre opmærksom på os selv på en mere effektiv måde uden at forstyrre vores kunder.«

Du kan læse mere på Content Marketing Bogens eget website.

Eller du kan hente en gratis smagsprøve med forord af Andrew Davis. Tilmeld dig nyhedsbrevet, så modtager du de første 15 sider af Content Marketing Bogen. Kvit og frit!